en lyckad fredag!

Så, nu har alla gått och mammsen är hemma!
Måste säga att iallafall jag har haft en trevlig fredag här hemma hos oss.
Det fick bli att Isabel, Sandra och Oliwer och några fler kom hit och att vi bara tog det allmänt lugnt här, snackade (och så spelade vi naturligtvis V.Ä.N.N.E.R spelet! Det är verkligen ett måste, riktigt roligt var det haha)
Nu tänkte jag faktiskt snart gå ner och lägga mig, för imorn ska jag upp ganska tidigt för att städa hos min kära mormor. Men vi hörs väl, om inte innan så efter eller kanske tillochmed hos henne!
puss!

Kommentarer
Postat av: Sinnerhannah

SV: Vill du ha den tycker jag absolut du ska köpa den! :)<3

2009-08-15 @ 22:38:52
URL: http://sinnerhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0