en måndagskväll

Nu sitter jag här, en måndagskväll, lyssnar på secondhand serenade - fall for you och väntar på att lipstick jungle ska börja, vilket det gör om fem minuter! Så jag tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg nu innan jag sätter mig som fast limmad vid tv:n.

Idag fick vi sluta en och en halv timme tidigare pga att vår fysik lärare Pias barn hade blivit sjukt, så det tackar vi för! Så att istället för att sluta halv fyra slutade vi idag klockan två då jag och Simon gick hem till mig för att äta lite innan båda han och jag var tvungna att sticka, jag till min träning och han vidare för att möta upp Amelia på skolan igen.
Jag var på träningen en halv timme tidigt, vilket jag inte alls förväntade mig pga att jag var tvungen att ta mig in till stan och fixa lite grejor, men så blev det!
Nu efter träningen har jag faktiskt lyckats att sticka en bit och ätiti mig riktgitriktigt mätt!

Men nu bär det av mot tvn och sen ska det mysas med min efterlängtade chokladmask! Vi får höras senare
pussis

Kommentarer
Postat av: jessica

i will go with yooou fishuvud :)

2009-08-31 @ 22:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0