framtidskoll: tjockis

Hur kommer det sig att man alltid blir sugen på grejor på kvällarna?
Är det inte godis, popcorn eller helt enkelt en pizza så är det mackor eller något helt annat. Jag förstår det inte och jag vet ju att det inte är bra, men ändå sitter jag där varenda föreviga kväll. Som just nu typ... Knäckemackor med massor av smör och leverpastej och ättiksgurka, MUMS, men så var vi ju vid det dära med att det inte är nyttigt..
Men så många kilo extra lägger man nog inte på sig..... eller? HeHeHe

Imorn blir det Liseberg, utan jessica, men jag, oliwer och mikael ska ha kul bara vi tre.
vi får höras när jag kommer hem eller kanske helt enkelt på onsdag. pussis♥

Kommentarer
Postat av: nelly

hej, du är en av finalisterna i v.b tävlingen (:

börja samla röster redan nu :D lycka till!!

2009-08-04 @ 15:01:46
URL: http://misspaaulsson.blogg.se/
Postat av: jessica

wiho, men vi kör stranden varje kväll nu ffs!

2dagars gbg coming up! love you <3

2009-08-04 @ 17:32:09
URL: http://typjjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0