godis till en sjukling

Godis, Godis, GODIS. Så underbart det är, skulle kunna äta kilo efter kilo. Spelar ändå inte någon stor roll idag, för vet ni vad?!?!?
Jag har gått och blivit sjuk, en aning feber och så har jag väl spytt ett antal gånger också... Inte kul alls faktiskt! Men förhoppningsvis är det över imorn så att jag kan återgå till att göra ingenting (vilket man inte gör när man är sjuk heller, men det är mycket roligare när man är frisk, och så är det bara!).

Kanske konstigt att jag inte lyssnade på min kropp imorse.. Jag förstod ju att något var fel! För när man går upp och man bara skakar och fryser, så är det faktiskt något som inte står riktigt rätt till! Men eftersom att man är sin mammas dotter så lyssnar man inte på kroppen, utan gör istället vad som är roligt och vad som behövs, lägga sig i sängen och vara sjuk är ett big nono!

Nu tänkte jag faktiskt att jag skulle sätta mig och titta lite på tv, för om jag inte har helt fel för mig är det Navy CIS nu vilket jag avgudar. Vi får höras imorn, pussis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0