godmorgon!

Klockan är snart nio och jag har redan varit vaken i tre timmar, är jag sjuk eller? Ja, just precis, det är vad jag är. Men det har faktiskt varit några mysiga timmar tillsammans med mamma innan hon stack iväg till jobbet, känns som att vi knappt träffas längre ju!
Idag har jag faktiskt inga planer alls, mer än att ringa Oliwer och väcka honom lite senare, eller ja... mycket senare, men den tiden lär gå fort, så länge man har en påse godis och en tv! HeHe

& snacka om att jag saknar den tiden, mig och speciellt håret!
Nu ska jag faktiskt återgå till min värmekudde och tvn! Vi hörs absolut senare, det vill säga om inte Oliwer på något mystiskt sätt får för sig att gå upp nu och underhålla mig ( vilket jag verkligen inte tror p.g.a vad han gjorde igårkväll).
i love you, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0