hos hannah!

Nu sitter jag äntligen i lugn och ro hemma hos min älskade Hannah efter en hel dags aktiviteter!

Först och främst var det ju första dagen i skolan, då vi fick reda på våra hemska scheman och eftersom att jag går i 9d så får man ett av de sämsta schemana av alla, vilket suger. Med det vill jag bara säga att jag har minst en timmes håla varje dag förutom fredagen då jag inte har några raster alls.
Men iallafall, efter skolan, vid ett, stack jag, Hannah, Jessica, Alexandra och Frida ner till Torstens där vi fikade och hade det allmänt mysigt ända fram till klockan tre då vi sepererades åt olika håll. Jag for vidare till mormor fort för att städa och så och sen vidare till Thé Huset där jag mötte upp Hannah för att gå hem och packa.
Just nu sitter jag här och lyssnar på Hannah som pratar med sin pojkvän, och dom låter lite för kära måste jag ändå påstå... Nästan så att man blir rädd!
Men snart så ska vi åka och handla och sen bär det vidare mot att åka jetski, vilket ska bli superkul!


Det blir nog inte så jättemycket uppdatering i helgen, men det får vi fixa! pussis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0