måla, jag? katastrof!

Yes! Idag har det varit en massa för arbete, skruvat ner hyllor och grejor och jag ska snart ner och tejpa allt som ska skyddas ifrån färg. För imorgon runt tio så börjar jag måla mitt blåa rum vitt! Sen ska jag köpa massor av grejor till det och även tapetsera min garderob. Det kommer att bli så vackert.
Och jag tänkte att jag skulle ta för och efter-bilder men jag glömde det och kom inte på det förens efter att vi skruvat ner en massa grejor... Men jag kan ju ta lite bilder ändå, så kommer dom när allt är klart! Heheh.

Som ni kanske märkte så kom det en ny kategori igår också fresten!
"My Shoppingbag"
Där tänkte jag lägga upp lite tips på köp m.m. Jag tar även gärna in tips på saker jag ska skriva om, så var inte rädda att ge mig förslag! Och se gör jag det bästa jag kan :)

Nu ska det tejpas, och sen kanske jag ska testa oliwers nya säng (a) vem vet hihihi.

pussis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0