my shoppingbag + kvällens outfit

Converse i skinn, snyggaste i höst och vinter? absolut
(om man bortser från alla snygga höga pumps och boots, men som en enkel vardagssko är den superdupersnygg!)
  
Jag ska tjata på mamma som en liten katt! Den stora frågan är bara, svarta eller bruna? 


KVÄLLENS OUTFIT
ja, det blir ju inte dagens.... eftersom att jag har haft andra kläder innan idag hehe.



Svart tröja med knappar - Vero Moda
Jeans - BikBok
Converse - Beyond Retro
Pärlarmband - Thomas Sabo
Halsband - Konfirmationspresent av mamma
till det hela kommer jag att ha min skinnjacka och min svarta lilla väska från beyond retro!

Kommentarer
Postat av: jessica

ja det vill jag, så nu måste du :D

2009-08-26 @ 07:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0