so, so sorry!

Jag har inte uppdaterat p.g.a att jag har varit så hemskt trött och jag har då absolut inte orkat starta datorn. Skolan tar kål på mig, helt sjukt. Jag undrar verkligen hur det kommer att bli nu när träningen börjar igen också, om det är så att man blir piggare eller tröttare? Det lär vi väl märka snart...

I veckan har man bara fått smaka på hur schemat är, vilket är väldigt hemskt. Men nu har vi kommit på lite ändringar och så, vilket betyder att vi får sluta några timmar tidigare på torsdagarna och slipper en två och en halv timmes håla! underbara känsla
Annars har det bara blivit massor av fika och även lite shopping faktiskt! Blir nog inga bilder på det, eftersom att min kamera inte är laddad... Men det löser vi!:)

Igår stack jag till Insparken på Bahnhof med Sandra och Isabel, och jag tackar för en superkväll! Efteråt så stack jag och Oliwer och köpte mat och sen bar det av hemåt för att sova!

Imorse vaknade jag för att städa mormors bil, vilket blev superbra och där inkasserade man 200 spänn väldigt enkelt! Resten av dagen sov jag, har varit riktigt trött på sista tiden så det behövdes verkligen!
Vaknade igen vid fyra för att fixa mig, för halv sex kom Sandra hit, då hon och jag skulle vidare till Madde, där vi firade hennes sweet sixteen! (bilder från kvällen, eller maten, kommer senare. om hon orkar skicka!)
Så jag tackar för en superkväll även ikväll!

Imorn ska jag bara ta det lugnt, och hjälpa mamma med att måla, och kila till mormor för att städa och inkassera lite pengar till, vilket verkligen behövs för tillfället!

Men nu tänkte jag sova, vi får höras så fort jag har orken igen, så ni får verkligen ursäkta mig om det blir lite inlägg den närmsta tiden. pussis♥


Kommentarer
Postat av: nelly

SV: på skopunkten, familia :)

2009-08-30 @ 10:17:37
URL: http://misspaaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0