thaimat och skolfoto

Har varit en helt okej dag idag faktiskt, kan ha med att göra att vi bara haft chill lektioner och att jag slapp våran 2½ timmars håla mitt i dagen... för att jag skulle iväg istället, men innan det mötte jag upp mamma i stan för att äta lite lunch och idag fick det bli efterlängtad thaimat! Som vanligt var det supergott.

Det var även skolfoto idag, jag hoppas att gruppbilden blev bra iallafall, för det blev ju definitivt inte det enskilda! hahaha. Men för engångsskull så hade vi faktiskt en bra fotograf, det kändes skönt!:)

Nu tänkte jag ta mig ett äpple, börja fixa med mina byxor (ni kommer ihåg de med nitarna i bakfickan?) de ska trashas idag, tror jag... och så ska jag välja kläder tills ikväll då jag möter upp Hannah, Frida och kanske Jessica i stan för att äta. Ska bli supermysigt eftersom att vi inte träffats tillsammans på ett tag nu! (jag ska försöka ta lite bilder faktiskt)

Sen ska jag göra något som faktiskt inte är sådär jättelikt mig, jag ska lägga upp en dagens outfit lite senare, fast innan jag sticker! Hur längesen var det nu? Någon månad sen kanske? Ja, inte vet jag... Haha

Det får bli mina avslutande rader och så hörs vi senare, puss♥


(från sommaren -08)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0