there's ot much too say

Jag har inte så värst mycket att skriva här idag. Vaknade vid halv sju i morse av att jag var jättekissig och frös som en liten kyckling, för tror ni inte att Oliwer (han som kallas "min underbara pojkvän") har snott allt mitt täcke?! Jo, minsann!
Men vid nio någongång somnade jag om och sov stenhårt några timmar till.
Efter en lång och mysig morgon har jag bara chillat, satte mig på balkongen i solen innan och läste lite, det var mysigt!
Nu ska jag bestämma om jag är sugen på att dra ut med Sandra och Isabel ikväll... Pga min mage kanske inte det blir så roligt, men vi får se när Sandra hör av sig om en snar timme!

Föresten! Imorn så tänkte jag att jag skulle ringa både Jessica och Jonas (mammas kusin) om när vi ska åka, komma fram och om busstider i Göteborg, så att allt blir färdigplanerat och så!
Det ska bli sjukt roligt med Jessica i Göteborg i två dagar! Fast ni får nog önska oss lycka till, jag menar, vem vet om vi dör i typ...... ↓↓↓Uppswinget .....

Åkt den har jag, förra året när jag var där. Men för mig som är lite höjdrädd så är ganska jobbigt att tänka tanken att kunna se ut över hela Göteborg typ... Så jag åkte inte den sist jag var där, men med Jessica klarar jag allt. (kan bero på att hon har krafterna att stå ut med mina skrik och handkläm....)

Nu ska jag bannemä fixa till mig lite! Vi får ta och höras senare!
pussis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0