veckans planer!



Imorn, Söndag
Imorn blir det planering, mätning av rum, solning och att städa och tjäna lite pengar hos mormor. Gutt!

Måndag
ÄNTLIGEN börjas det! Går nog upp tidigt och börjar spackla och måla, sexigt som fasen ska mitt rum bli nu. Fy fan asså!!! Sen ska det även planeras...

Tisdag
Antagligen Göteborg och Liseberg med Oliwer :) Efterlängtat som fan det med! Kanske tillochmed blir att vi stannar över natten... Men det tror jag icke!

Onsdag
Vem vet? Kanske lite jobb?;)

Torsdag -framåt
Ingenting planerat, men jag har redan bestämt att jag ska ha skitkul för en del pengar, med min pojkvän också för den delen. Om han så vill eller inte (a) Annars får jag väl hitta på något utan honom...

Nu ska jag faktiskt börja rensa ur mitt rum, vi får höras när jag känner för det. Pussis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0