and it makes me want you

Idag vaknade jag så tidigt som tio över två, och var jättetrött, på dåligt humör, hungrig men ändå inte, jag var även kissig och illamåeende. Idag är helt enkelt inte min dag.
Min mamma har även fått för sig att steka köttbullar, vilket jag inte alls är sugen på, jag vill ha pizza eller sallad, en stor fet tallrik med gröna salladsblad och röda skivor tomater hade varit underbart, men nej, jag ska äta köttbullar, precis som jag gjort varje dag under julen.
u n d e r b a r t

Men jag har ändå en massa saker som borde göra mig glad.
Igår var det värsta mysiga kvällen hos Hannah, det vill säga att vi åt massa popcorn och snackade. (Bilder kommer från andra datorn senare).
Imorn så ska jag och Oliwer byta julklappar plus att det blir ännu en myskväll, fast denna gången hos Frida. 
Och på tisdag så har jag och Jacob planerat in en fika.
Så varför är jag på dåligt humör då? JAG VET INTE.

♦ Kanske beror det på att jessy sticker till lanzarote imorn & bara lämnar mig här i kalla sverige? 
maybeee

♦ Kanske att jag faktiskt inte tycker om att sova länge?
nej
♦ Kanske för att mamma var iväg innan och köpte två tröjor för hundra spänn?
möjligtvis 
♦ Eller kanske för att min mamma är seg när det gäller att fixa internet till min nya dator?
kanske det, kanske

I vilket fall som helst suger idag mycket hårt.
Jag hör av mig sen typ, kanske. PUSS&KRAM. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0