and then I'm gone

Om 45 minuter står det en bil, inte vilken bil som helst, utan mammas silvriga volvo s40 (som jag förövrigt hatar... hehehe) utanför julias hus och sen bär det av till simon och alla hans kompisar som varken jag eller julia träffat innan, tur att jag har Cattis iallafall!
Förra året var jag den som åt längst, mest och ja... jag åt tills maten var slut och sen lite till. Kommer det bli så iår också? Det är en jävligt bra fråga ska jag fålov att berätta för er. Jag är inte lika kränge längre.... Eller är jag det? Äh, jag vet i fan!

Nu ska jag måla min andra hand också, så att den blir lika blå och fin och så peppar jag med knäck! PUSS&KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0