follow me

Klockan är elva och både mina ögon och min mamma tycker att det är dags att gå till sängs, men varken min kropp eller min hjärna håller med då jag somnade i sängen någon timme med Oliwer innan.

Vi har bara tagit det allmänt chill. "Vi" satte upp tomtestaden som jag tycker är så mysig, Oliwer skulle egentligen hjälpa till men han låg så lugnt och fint i soffan så.... hehe. Sen åt vi knäck, you know... ME♥KNÄCK

Imorn ska jag till Familia med mamma så att hon får införskaffat de sista julklapparna och så ska vi köpa julmat på citygross, mycket trevligt. Sen ska vi slå in de sista julklapparna.
På måndag kommer den feta släkten och invarderar, då ska allt vara klart!

Jag hör väl maybe av mig imorn. hehehe. PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0