i wanna feel alive

Jag ber om ursäkt, men jag har haft så mycket för mig. Men nu är jag tillbaka på fötter igen!

Julen har tillbringats med familjen till hundra procent. Det har ätits mycket julmat och spelats mycket spel. Julklapparna har aldrig varit så många som dom var iår och ingen har nog heller varit så glad. Julen blev en lyckad sådan.
Vill ni veta vad fisen fick i julklapp? Men såklart ni vill!
presentkort på H&M och för 1h thaimassage, pengar, kläder, böcker och lite annat smått och gott! Glad blev jag iallafall.

Igår var det starten på mellandagsrean på onoff och jag fyndade en dator (jag som så länge väntat på den blev mycket glad) och även en tv, fast tvn fick jag faktiskt av mammsen. För dessa två saker tillbringade vi 2½ timmar på onoff i väntan på hjälp. När vi kom dit stog det nummer 109 på skylten, vi fick nummer 187, kul? nej.
Och när vi väl var klara och kom hem så börjades det direkt med att kopla in de nya grejerna, internet till den nya datorn kommer redan nästa vecka om vi har tur, då hör jag förhoppningsvis av mig oftare med!

Idag blev det att Oliwer följde med mig till malmö istället, Jessica fick liksom förhinder, så vi sköt upp det några månader. 
Jag köpte inte så värst mycket, eftersom att jag inte var på shoppinghumör, hehe. Men det blev iallafall en snygg bh, ett par leggins och två linnen från MONKI, så jag är nöjd i vilket fall! :)

Orkar inte skriva mer nu, inte heller lägga in bilder på denna dator, så ni får vänta med bilder tills jag har internet på min nya. Vi hörs imorn skulle jag tro. PUSS&KRAM.


Kommentarer
Postat av: nelly

SV: jaså? aa dom är sjukt söta och sjukt billiga :D haha

2009-12-26 @ 18:49:36
URL: http://misspaaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0