it's christmas time



Sitter med julmusik och en omkring flygande mamma i bakgrunden medans jag väntar på Oliwer som inte förstår när jag verkligen menar att han ska skynda sig!
Idag har jag redan hunnit med att plocka undan kläderna som täckte mitt golv, alla saker i vårt "kontor", som vi så gärna kallar detta rum, jag har även hunnit med att klä granen och städa badrummet, och så hann jag med en snabb avduschning också och detta på bara 2½ timmar! Jag känner mig verkligen som superwoman!
Nu håller solen på att gå ner, jag som så gärna ville ut och gå en runda... Fasen. Det är det värsta med vintern! Men jaja, får väl gå ut när det är mörkt istället, kanske till och med börjar snöa lite mer på det vackra lagret som redan ligger? Vem vet liksom? Ska nog kolla in SMHI:s prognoser nu dirket! Vi hörs senare.
PUSS&KRAM. d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0