jag ser det snöar!

Ja, snön har äntligen kommit till lilla Ängelholm med, tur för mig som älskar snö (måste bara sula om mina skor som har hål i sulan nu också, fasen.... hehe).

Idag blev det julklappsfika i stan med tjejerna. Fick ett bodylotion och en pudergrej från Frida, ett par pärlörhängen från Hannah och en ring från Jessica, tack! Jag blev mycket glad, hehe.
Efteråt gick jag och Hannah själva på stan i snön. Hon letade efter ett par leggins i zebrarandigt tyg och jag hittade två snygga armband på herravdelningen på JC som jag unnade mig. Varför hittar man alltid massa grejor nu innan jul? Fasen.

Nu ganska precis har min och Jessicas tredje Göteborgstrip ändrats till en Malmötrip istället, eftersom att vi ligger back i pengar och tid. Den 26:e bär det av, om det inte händer något drastiskt. då invarderar vi placet typ



Jag avslutar med en bild på hannah och mig från ikväll.
Vi hörs så fort jag har tid. PUSS&KRAM. d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0