poignet avec le tatuage

Idag har världens onyttigaste dag skulle jag tro. Typ.
Började morgonen med två chokladbitar, åt sesamkakor i skolan (cpäckliga och vad jag antar, inte alls så nyttiga som dom påstås vara) och det var också det ända jag åt i skolan. Efter skolan fick det bli massvis med glass, för det blev jag sugen på, eller ja, egentligen blev det faktiskt en bananasplit med juleskum och coca-cola till! Typ sådära tio minuter senare blev jag sjukt sugen på kyckling, så jag gjorde sallad, tinade och stekte kyckling och lade sedan upp det en tallrik med en majonäsklick och  f r o s s a d e!

Ni ser ju själva hur underbart det ser ut? åååh, är redan sugen igen... :(

Jaja, nu är iallafall mitt matupptag uppdagat och jag sitter här (vilket inte heller är så bra eftersom att jag har världens segaste religionsprov imorn...) med sjukt bra och hög musik heheh.

Jag är sur på Madde. Hon hittar massa snygga tatueringar, jag vill verkligen tatuera min handled. Jag är ju fortfarande sugen på pappas personnummer som ni vet, men mamma vill inte att jag ska göra det och jag vet att vissa andra också vill göra det, och eftersom att jag verkligen vill att det ska vara något specifikt och utstående så vill jag helst inte ha något som en massa folk har, så nej, det blir inte att jag tatuerar handleden. På ett tag iallafall. Jag har istället en annan idé som jag inte tänker berätta p.g.a. vissa anledningar!

Nu ska jag ta tag i min skolgång och sätta mig med religionen, önska mig lycka till!
PUSS&KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0