second chances never matter anyway

Jag har haft en helg utan en sekund ledig, och har jag haft en minisekund ledig, så har jag sovit.
Började med nobellfesten i fredags efter skolan, helt okej. Var hos Hannah innan och fixade mig med henne och Jessica och på slutet entrade även Hanna Netteus placet.
Vi drog från skolan tidigare än förväntat, kollade på idol, blev förbannad och gick och lade mig!
Man låter inte Calle vara kvar när Tove fortfarande är med i leken? Är svenska folket dumma i huvudet eller? idioter
Igår så var jag hos mormor i fyra timmar underdagen och städade och packade upp hennes tomtesamling, fick även jävulskt ont i min rygg... Lyfte säkert någon back eller något fel, fasiken alltså... Gick till Oliwer efter att jag hade varit hemma och ätit.
Idag har jag bara lyssnat på musik, haft öppethus med dansen, städat, pluggat, lagatmat och hjälpt mamma med hennes glöggfest för kvarteret. Ni behöver alltså inte tveka på att kalla mig wonderwoman.

Nu är jag dödstrött, ska bara visa er en bild på mina supersnygga nyinförskaffade strumpbyxor från Lindex och ett par supersnygga kängor från H&M som jag suktar efter....
så jävla snyggt ihop *massadreggel....* mmmmums.

(jag vet att bilderna inte är bäst.... men strumpbyxorna finns iallafall
med i senaste veckorevyn....
)
dröm er nu bort i modet och klädernas värld! PUSS&KRAM.  d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0