there's so many wars we fought

Nu är jag hemma från Frida, där jag, Hanna och Hannah träffades och åt kladdkaka och snackade skit ikväll. Som vanligt var det supernajs.
Den sista timmen kände jag för att locka Fridas hår och hon var på det. Eftersom att hennes hår är ganska långt och så fantastiskt tjockt och fint så blev det underbart att få chansen att testa på det. Det är så bra att jag har alla mina vänner att testa och exprimentera på, eftersom att jag så gärna jobbar med händerna och jättegärna vill jobba som frisör.


ser ni vilket underbart vackert hår hon har? efter nyår vill hon ha det slingat med, jippie hiíhihihi!


Det planerades att jag, Frida och Hannah tar oss en trip till Helsingborg imorn. Vi åker vid elva och är väl hemma någongång på eftermiddagen! Ska bli mysigt. Längesen jag hade en riktigt tjejdag med mina underbara vänner.
Nu ska jag och Hannah disskutera hemlisar. PUSS&KRAM.


Kommentarer
Postat av: hannah

hehe, i morgon ska vi diskutera mer hemlisar ;)

2010-01-03 @ 01:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0