they tried to teach me how to dance a foxtrot above my head

Måndag morgon och ännu en håla. Och precis som varje vecka så sitter jag här hemma och går tillbaka till skolan om en timme. Jag är så lycklig att jag bor nära skolan, så lycklig!

Sitter och lyssnar på bästa låten ever på min superbästia spotifylåtlista, så ni som har spotify, klicka här. När ni väl klickat på länken så letar ni upp låten fireflies med Owl City (och han som sjunger är förövrigt ganska snygg), eller bara lyssnar på hela albumet som heter ocean eyes!

Nu känner jag för att dra en dagens.
shit alltså, jag är på G idag! precïs såhär det ska vara!


Ser ni hur coola mina nya strumpbyxor är? Nu saknas bara bootsen....

strumpbyxor - lindex
converse - trampolin
jeanskjol - gammal, H&M
tröja - lånad av mamma
armlänk - pappas gamla

Målade mina naglar igårkväll, kände för svart och vitt... hehehe


Nu är det dags för mig att dra mig tillbaka till skolan.... men vi hörs nog senare idag!

today's a different day, so don't think off it as it was yesterday PUSS&KRAM  d

Kommentarer
Postat av: maddiz

DINA NAGLAR STUMPAN! i like it

2009-12-09 @ 21:41:27
URL: http://maddizb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0