this ain't a song for the brokenhearted

Underbara dag! Nu har jag tre veckor av härligheter framför mig, och det börjar redan på måndag då mina kära släktingar kommer ner!
Just nu sitter jag här och sjunger till Glee's låtar, speciellt till mixarna av My confessions/It's my life och Halo/Walking on sunshine (klicka på dem om ni har spotify), har blivit helt besatt av den serien! Fast jag har redan förutspått vad som ska hända, heheh, men jag lovar att jag inte ska berätta!

Idag fick jag komentarer om att mina ögon såg docklika ut och även att jag var väldigt uppklädd, men jag tycker att man ska vara det när man har chansen, iallafall om man gillar att klä upp sig, och det gör jag! Finns det egentligen något bättre än att ta på sig massa smycken, sminka sig snyggt, dra på en kort snygg kjol och en snygg topp och sen sist men inte minst ett par snygga klackar? NEJ, det existerar inte
Så jag klädde helt enkelt upp mig idag och jag såg ut såhära


spetstopp - lånad av madde
svart jeanskjol - Åhléns
armband - veckorevyn, Thomas Sabo, pappas gamla, JC.
Det röda badet hittade jag i garderoben och sen hade jag ett par klackar från DinSko till det hela. Jag tyckte iallafall att jag var söt! :)

Nu tänkte jag faktiskt att jag skulle göra knäck, och sen ska jag sova lite, är så sjukt trött. Vi hörs nog innan jag kilar till Simon ikväll. PUSS&KRAM. d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0