this is my december, this is me alone


första-december presenten som jag fick av mamma från förra året.
Den var vacker och jag kände mig verkligen älskad när jag fick den.
Det är en bra idé till någon man tycker om men inte riktigt vet vad man ska köpa.

Jag tror inte en själ missat att det är första december idag. Det vill säga, man får första paketen i paketkalendern (för dom som nu har en sådan då vill säga...), man öppnar första luckan i chokladkalendern och ser första avsnittet på julkalendern (om man nu har ork och vilja att göra detta då) och jag har då missat allt detta.
Min paketkalender har mamma dragit ner till helgerna bara för att det ska bli lite mer present av det hela, om ni förstår vad jag menar? Jag glömde helt bort att det var december i morse, hade allt annat i huvudet just då och glömde alltså bort min morgonliga choklad till frukosten, men känns det verkligen som december? Inte vad jag tycker iallafall... Och sist men inte minst, julkalendern! Jag har nog inte sett hela julkalendern på år, förra året så jag bara några få avsnitt och fattade nada, för lilla jag är inte hemma klockan sex på kvällen och inte vaken kvart över sju på morgonen, så vad gör man?... hehehe.

Nu har jag iallafall hela min dag avklarad och nu ska jag, bokstavligt talat, slänga mig i sängen och plugga (läs: somna kvickare-än-kvickast!) Imorn slutar jag vid tre och hör av mig så fort som möjligt, har jag tur så kan jag få sova någon timme i morgon eftermiddag innan jag tvungen måste plugga och kanske hinna med att träffa Oliwer en stund.

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0