we were meant to be

Woooh. Det gick bra ikväll, tacka gudarna för det, säkert bara för att jag hade Almas tummarupp och min fantastiska pojkvän i publiken, även en Jacob och sist men inte minst Sandra. Ojojoj. Jag blir så glad när min sång blir uppskattad.
Imorn är det två shower och jag ska gå upp klockan sex! Detta sker för att jag ska hinna med att duscha, annars blir det kaos. (Mamma har förberett mig på att hon ska hälla vatten på mig...)

Imorn blir det förhoppningsvis även en trip till Familia, måste köpa de sista julklapparna. Måste hinna ner på stan med.... Kan bli stressigt, men är man superwoman så klarar man allt!

Bilder från ikväll när jag hunnit med att ladda upp kameran och lägga in bilder, jag skyndar.
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0