we will never see the truth around


"it's winter and I'm in love(typ?)"
Sista dagen innan skolan slutar idag och det är den mysigaste vinterdagen på år, fast nu går snart solen ner och då får jag inte längre skåda detta vackra ting. Men jag kan ju alltid hoppas att det är lika vackert imorn!

Kom nyss hem från stan där jag och Elin var på den sista minnesstunden för vår vän Jan som tyvärr lämnade oss i lördags.
Innan det var det skola utan seriösa lektioner och nu sitter jag här och fuktar upp mitt supertorra ansikte med en ansiktsmask, den ska snart tvättas av och då tar jag något att äta och sen sjunger jag upp.
Ikväll ska några utav oss som gick lucian i skolan gå en extra gång på ett hem för handikappade typ, ska faktiskt bli ganska kul!

Vi hörs senare! PUSS&KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0