we've been through it all

Torsdag idag då, alltså snart helg igen. Tiden går alltid så fort nu veckorna innan jul, så skönt!

Har pratat med Hannah, Jessica och Frida idag och vi har bestämt julklappsbytningsdatum. Kommer ni ihåg när jag berättade om det förra året? Vi möts upp och sätter oss på ett mysigt fik i stan (förra året var det Espresso House), beställer massa fika och kaffe och sen snackar vi skit och byter julklappar, supermysigt!
Hade ju även mitt So-prov i morse, skulle kunna tänka mig att jag får ett VG- men fan inte bättre, vilket jag tycker är lite synd. Men han valde ju helt fel frågor? Gud... heeh. Och om bara tjugo minuter så har jag ett G-prov i matten. Blev klar med min svenska innan också och lämnade in den, så nu är jag klar för denna veckan.

Imorn är det Nobelfest i skolan då vi inte har några lektioner förutom dansträning typ och sen ses vi senare på kvällen och äter och så. Detta är dock bara för niorna, hehe.

Nu ska jag nog ta och springa tillbaka till skolan! Vi hörs om ett par timmar!
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0