when I gave you my heart

Nu ska jag gå och lägga mig så att jag får sova några extra timmar innan sista dagen i skolan imorn. Eller ja, kan man ens kalla det skoldag? Vi börjar nio och slutar halv elva, det känns inte lönt.
Iår är det första gången jag slipper stressa när jag får mina betyg, tillochmed första året jag har en riktig avslutning med min klass, för innan har jag alltid varit med på avslutningen. För att jag skulle kunna vara det krävde i och för sig lite jobb, Berit, min musiklärare, är lite tjurig nu, för hon tycker verkligen att dom behöver mig i julkören, men sorry!

Efter att jag slutat imorn har jag inte en aning om vad jag ska göra... Jag ska nog typ, chilla. Slå in Simon present och sen åker jag till honom vid sex och firar honom, som fyller 15 på lördag om jag har rätt för mig! Grattis!
Resten av helgen tillbringar jag i lådor med julpynt tillsammans med mamma. Vi ska även bära in den stickiga granen, kanske ska tvinga Oliwer och komma hit och bära in den? Det låter väl som en bra idé?

Nu måste jag gå och lägga mig innan jag somnar i sittande ställning. Jag hör av mig när jag slutar imorn skulle jag tro. PUSS&KRAM. d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0