ekebo bruttor!

Blev ekebo igår, på alla hjärtans dag med Lisa och Frida, mysigtpysigt värre. Fast vi åkte hem redan vid tolv, iochmed att jag kände mig illamåeénde på då ett tag igen, icke kul alls! :(
Frida sov här, eller ja, sov och sov, varken hon eller jag har sovit alls mycket inatt, jag mådde inte bra och var törstig hela tiden :( fast samanlagt samlade jag väl kanske ihop en timmes sömn iallafall.
Om tjugo minuter bär det av till mormor, för att föna hennes hår, och sen vidare till Höganäs för att fira mammas kusin Helens födelsedag med massor av tårtor och förhoppniongsvis en promenad på stranden. Ska blir helt okej faktist, få något annat än min hemska mage att tänka på ett tag...

(bilder från igår kanske kommer sen, om jag orkar och om där finns några fina, hihihi.)

love denise ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0