en succékväll

Gårkvällen blev en av de roligaste och bästa i mitt liv och det tackar jag Lisa, Hannah, Frida och Jessica för!
Först när dom kom så gick vi ner i stan och hyrde film (a walk to remember) för att sedan gå hem igen och laga mat. Det blev väldigt lyckat, förutom att vi hade köpt för lite, så vi var fortfarnde hungriga efteråt, hihi, sånt är livet! Så isället för mat åt vi mer godis och sånt, och sen började vi kolla på miss secret agent på trean och fortsatte sedan med tvåan av filmen med... Så det blev aldrig att vi tittade på filmen vi hyrde, inte med Lisa och dom iallafalll.. h3h3.
Undertiden det var reklam och så, så bestämde jag och Hannah oss för att leka charader, väääääääldigt likt oss att komma på något sådant mitt i allt, hahahah!
När vi bestämde vilken film vi skulle immitera så lät det ganska mycket såhär:

jag: JAGVETJAGVET!!!! Vi gör askungen & JAG KAN VARA SKOOOOOOOOON :D:D:D:D:D:D:D:D
HaHAHAHahaha, antagligen bara jag och Hannah som fattar, men fasen vad kul det var!
Efter ett tag stack alla hem och kvar blev bara jag och Hannah, vi gick och la oss vid 2 och började då kolla på filmen vi hyrt, och den var ju grymt bra, fast man visste nästan hela tiden vad som skulle hända, men ändå.. Jag tillochmed grät & jag är verkligen inte den som gråter till filmer i vanliga fall... Haha! Vi somnade väl vid fyra någongång.. och gick upp nio idag, för att vi senast halv 11 skulle vara på espressohouse, och det var vi också! redan tio över tio till och med:)
Där satt vi tills klockan blev 1 då jag gick till min mormor och sov en snutt och sen städade, och det gick faktiskt riktigt bra. Sen kom jag hem och sen bar det av till kyrkan, med konfan, för att kolla på eldkvarn och det sög.
Nu ska jag sova (bilderna från igår kommer när hannah är duktig och skickar dom, hon har liksom inte riktigt haft tid än, haha!) Så godnatt på er, så hörs vi mer imorn när jag skriver (L)
PUSSSSS



     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0