fundersamt läge

åååhhhh, jag har länge funderat på att skaffa en tatuering på min handled, men kan inte riktigt bestämma mig. Många har sagt att det gör väldigt ont, vilket jag verkligen kan tro på... Men det skulle vara så sjukt fint, undrar lite om jag verkligen vågar, men det lär vi väl se :) haha. Ska prata med mamma om det iallafall, för det skulle vara kul om jag verkligen genomförde detta, för det är något jag verkligen vill. Jaja, vi får se!
Sen har jag ju också börjat tänka på om jag ska klippa av mitt hår, fast det har jag ändrat mig över, fast ska nog klippa det snart, så att jag får det lite tjockare i topparna, annars ser det bara så konstigt ut. blööööööö vad jag hatar det
Nu ska jag nog återgå till mitt tråkande, eftersom att ingen jävel vill underhålla mig. Kommer antagligen ett inlägg till innan jag lägger mig, kanske två om jag kommer på något särskillt

love denise ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

NEJ DENISE ! Vänta med tatuering tills du är äldre, sjukt fult om det blir fel :( <3



/ Din niklas

2009-02-20 @ 18:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0