jävlablääädådå

Ja, min blogg ser ut som ett fiasko och det kommer den att göra tills någon vänlig människa vill hjälpa mig med designen, för jag förstår mig verkligen inte på det. Det går ju inte att lägga in någon egen header till mitt tema? Jävla cp! Men så är det ibland. Men den som vet med sig att den vet hur man gör kan ju gärna säga till mig, för jag hatar att det är sådära!!!

(Och JA! Bilderna ska komma, har bara inte tid idag, eller kanske sen, men inte nu. hihi.)

Dagen började med att Hannah ringde, men att jag senare somnade om, sorry, hihi, inte alls med meningen. Stack ner på Espressohouse och åt frukost med henne, Lisa och Jessica. Vi satt där i några timmar och gick sen en massor på stan. Jag kollade också praoplatser, blir antagligen på torstens, ska bli sjukt roligt! För dom är så jävla sköna där. Dettta blev en väldigt mysig och lyckad dag faktiskt.

För ett tag sen kom Lisa och Marcus, fast Marcus gick igen... Och nu sover Lisa i vår soffa, hon är söt :) Fast jag tänkte att jag skulle göra henne sällskap nu, för sen ska jag med mamma till bion och hämta ut biljetterna & sen äta.
Mellan halv nio och kvart i tolv sitter jag på bion och tittar på Benjamin Buttons otroliga liv, puss på det. Ska bli kul att se om den verkligen är så bra som den verkar, vilket jag faktiskt inte tror... hahah. 

 

love denise ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0