jeffla februari

grattis på peter som blir pussaflickor-myndig idag :)

Okej, jag har varit sjukt glad och på topp idag, och det är läääääääskigt! Men jag är ändå sur på februari & lite januari med och resten av månaderna på början av året. VARFÖR är det så många som fyller år nu? jo, för att det var många som föddes under denna tiden för ett antal år sen men då kommer ju frågan VARFÖR föddes det så många barn just nu? Jag blir så frustrerad och jag vet att jag inte är ensam om det. Jag fyller år sent på året, som några till jag känner, men det är jobbigt, sjuuukt jobbigt och irriterand, bara BLÄ.
Jag är väl glad för dom som fyller år tidigt, men vafan, dom tycker inte synd om oss? alla bara skrattar :( det är taskigt.
Jaja, nu tänker vi inte mer på det superduperpositivadenise, det är ju trots allt lov om två dagar!:)
Redan idag när jag vaknade så var jag glad. Kom till skolan och hade svenska, var glad efter det med sen hade vi tyska, skrattade en jävla massa, hade något jävla grej i aulan med. Sen blev det idrott, någon jävla speedball eller vad fan det var? typ snabbar badminton, jävla tardsport. FAST jag var endå glad! Efter det var det lunch och sen 2½ timmars SO - prov vilket gick jävligt bra, kändes det som iallafall, hihihihihi.
På kvällen sen tränade jag, vilket var sjukt kul och nu pratar jag i telefon med lilla frida-flickebarn :) Men nu måste jag plugga matte, böckerna ligger redan bredvid med och ger mig arga ögon bara för att jag skjuter det framför mig heeeela tiden, men nu måste jag ju verkligen ta tag i det.
PUSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0