lördagskväll

Tack för igår, även fast det kanske blev lite konstigt. However så var det kul i början<3
Orkar egentligen inte berätta massor, men det kommer ju inga bilder, så jag får väl berätta lite iallafall. Började med att äta hos mormor, och sen GÅ hem från sockerbruket, bara för att våra fittbussar inte går som dom ska -.- Men iallafall! När jag väl kom hem så kom Jessica och så pös vi efter lite uppvärmning hem till Jacob där även Peter var. Vi gick in och satt där lite och gick sen vidare ner i källaren till det mysiga biljardbordet, som vart ganska misshandlat efter att jag gått, typ!
Satt där och chilla, skratta och snacka. Faktist en riktigt mysig kväll ändå. Kom hem vid tolv, Jessy somna dirren och jag vid två.

Vaknade vid elva idag. Kom till Jacob vid typ halv ett för att hämta våra saker, men då var han ju såklart inte hemma!??! så vi fick vänta i nästan en timme bara för att få lite vantar och nycklar och shit. Sen bar det hem både för min och Jessys del. I'm just like your guardian angel baby

Planerat inför
dagen med, den kommer vara så jävla bääääst!

love denise ♥

Kommentarer
Postat av: jessica...........

summer 09 baby <33

you are the greatest! <3

2009-02-22 @ 20:54:58
URL: http://typjjessica.blogg.se/
Postat av: Andréa

Hoppas du har haft en skön söndag :D

2009-02-22 @ 21:17:45
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0