picknik på stranden

Ja, det är väl kanske inte vad man brukar göra i början av februari, ha en picknik på stranden.. Men jag & Hannah är inte normala & det har vi aldrig påstått heller! Det var en jättemysig förmiddag men sören vad trött jag var efter.

bilder från våran februari-picknik

vi började med att packa upp våran fika och sätta oss längst ute på bryggan,


ja, fikan bestod av massa varmchoklad, och några baguetter från hemköp


efter ett tag blev det lite för kallt för våran smak, så vi gick upp bland klitterna istället

vi fotade lite och var söta. sen ringde vi hannahs mamma och frågade om skjuts hem..
& medans vi väntade på henne så sötade vi till oss på några foton till


tack för en underbar dag älskling!

Sen dess har jag bara suttit här vid datorn hela tiden, men jag ska faktiskt gå ner och lägga mig snart. Har ingen teknik imorn så man börjar veckan med 3 timmars sovmorgon, och det är helt perfekt.
& föresten, jag vill tacka dom som läser min blogg :) hihi. statistiken bara ökar och ökar....
Godnatt på er så hörs vi när jag har tid, kanske imorn bitti om jag drömmer något kul eller så.
PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0