positivt negativ, typ

  

En jävla fanhelvetes dag, vaknade med huvudverk och mensverk och lite senare i skolan började illamåendet komma, och så blev jag svimfärdig med, det var ett rent helvete att ta sig genom dagen måste jag säga, men jag lyckades!
När jag kom hem somnade jag nästan direkt i soffan, as skönt om jag får säga det själv! Fast sen var det någon särskilld som inte kunde sluta att smsa mig, så ja... haha!
Men jag gick upp vid sju och hjälpte mamma med maten och så, sen satte jag mig här och mysite med högtalarna och massa mysig nicke&nilla musik. höhöhö
Imorn efter skolan bär det ner till stan med Frida, för lite fika m.m & sen på kvällen komma Lisa hit och så färgar jag hennes hår, blev ju aldrig något sist... för hon hade ju som vanligt inga pengar :)
Fast Lisa är söt, så jag bryr mig inte!
Nu tänkte jag sova igen (a) så godnatt alla älskade trogna läsare.
PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0