shoppingdag med mamma

Gick upp vid ett idag. Har mått jättedåligt hela natten och har knappt kunnat sova alls, inte kul det. Men när jag väl tagit mig upp gick jag i duschen och fixade mig och sånt, sen kom mamma och hämtade mig och vi körde iväg mot väla. Vi började med att gå in på IKEA lite för att kolla, vi köpte lite fina glas och sånt trevligt och två nya stora kuddar till mitt rum, vita denna gången, haha. Pratade även med mamma om att måla mitt rum vitt... Funderar på att göra en guld målning på en vägg då också, eller något sådant. Det skulle vara sjukt snyggt!
Efter att vi var klara på IKEA gick vi över till väla, som planerat. Började kolla efter mina skor på Trampolin, men dom skulle inte komma in förrens om två-tre veckor och jag som verkligen inte ville vänta längre nu, men blev väll så illa tvungen. Gick rundor lite och kollade. Köpte tre tröjor, ett armband, två par örhänge och ett par byxor, eller ja, jeansleggins precis som alla andra, haha.
Men sen, precis innan vi skulle hem, så kom jag ju på att jag hade glömt att gå till Nilson och kolla efter skorna, så jag sprang nästan dit. När jag väl kommer in och ser skorna stå där på hyllan så blir jag så överlycklig att jag nästan skriker. Jag provade dom och mamma gick med på att köpa dom!!! Så sjukt glad är jag nu:) hihihih.
PUSS PÅ MAMMANMIN (L)

   
vita converse, nya modellen, Nilson 599:-
Vit/blå randig t-shirt, Gina Tricot 120:-(?)
jeansleggins, Gina Tricot 299:-
vit&svart bas t-shirt, H&M 98:-
smycken, ur&penn
Men nu ska jag kila och äta med mamma också, isterband och morotsstuvning is the shiet!

love denise♥


Kommentarer
Postat av: jessica

mums på dina sepe fina converse

och dig såklart :)))) <3

2009-02-19 @ 00:52:53
URL: http://typjjessica.blogg.se/
Postat av: nelly

åh! dom skorna är sjuukt snygga! :)

2009-02-19 @ 13:44:08
URL: http://misspaaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0