taco med flickor, sällan liksom?!

Imorgon kommer det ännu en mysig film+tacokväll med mina flickor, antar att det kommer att bli lika mysigt som vanligt.

Idag har det varit en mysig liten dag, gick upp vid ett och stack till mormor för att jobba. När jag kom hem så kom Frida hit. Vi satt och myste lite och gick sen ut en runda, men efter ett tag var hon tvungen att gå hem, och jag var tvungen att städa undan lite, men vi bestämde att vi lite senare skulle ta en sen fika på espressohouse. Det var väldigt mysigt!
Började med en stor capuccino och en hasselnöt och choklad muffins och lite senare en kyckling och bulgur-sallad med vatten, supergott! (förutom det läskiga i botten?.. hihi)
Nu sitter jag bara här och planerar vilka filmer vi ska välja mellan imorn, kan bli klurigt eftersom att alla vill se olika, men det fixar sig säkert, precis som det brukar haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0