till niklas

tänkte att jag likabra kunde skriva ett inlägg som svar på din komentar, så att alla får ta del av det och inte tar det fel.

Niklas sa att han tyckte att jag skulle vänta med min tatuering och så, vilket många har gjort, men jag vill inte det. Jag har inte tänkt att tatuera mig bara för att ha en tatuering, eller göra det bara för att jag tycker att det är snyggt. Jag vill ha en av en speciell anledning, en som får mig att minnas min pappa, en som får mig att minnas alla underbara stunder med honom. Jag gör det som ett minne av en av de underbaraste människor på denna jord som sorgligtvis lämnat oss.
Hade det inte varit därför hade jag inte gjort det nu, då hade jag tänkt efter extra noga i några år till, men jag vill ha den, ganska nu...
Ville bara ha det sagt, så att inte folk tror att jag gör eller säger det för att ha uppmärksamhet eller något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0