våren är äntligen här

Vaknade imorse, efter kanske 1½ timmes sömn, och mådde precis lika illa som jag gjort innan jag somnade. Men jag kämpade mig upp och började gå mot skolan, men icke. Gick hem igen och mamma ringde upp och sjukanmälde mig. Sov till klockan blev cirka ett då jag tänkte att det kanske var bra om jag gick en runda. Redan nu mår jag bättre och det blir nog ännu bättre mot kvällen då jag fått träffa lite folk och så, för även fast jag varit hemma idag så blir det träning idag. Tar väl kanske inte i så hårt, men träning blir det.
Just nu sitter jag här med mina popcorn, det enda jag lyckats få i mig denna dag, och lite mjölk. Väldigt mysigt ändå. Satt med mina popcorn på balkongen i solen innan, riktigt varm och skönt! Fast sen gick ju solen i moln, ofc. Men det är sånt man får stå ut med, haha.



Nu ska jag nog ta tag i min svenska. Vi hörs ikväll efter träningen.

love denise♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0