wihoeeekvälllish

Anna och Lisa kom precis och lämnade ett vårtecken till mig, det tyckte jag var gulligt.
Kemiprovet jag hade idag blev jag faktist riktigt jävla nöjd med, känn på den va! Fast nu måste jag sätta igång att plugga till svenskan och So:n med, helveteockså! Men sånt är livet.
Vid fyra kommer anna och hämtar mig då vi ska till st mikels kyrka, vid ishallen typ för att kolla på någon jävla teater med konfan, mysigtmysigt... hehehe. Sen så blir det bara en snabb hemmavisit och sen bär det vidare till Frida, där jag lär träffa Hannah, Lisa, Sally, Jessica och Alex, ännu en superkväll med film, pizza och en massor av skratt, dom tackar vi gud för! haha.
Nu har Lisa ändrat sig om färgningen fresten, så det blir bara på Hampus på torsdag, eller kanske Frida med, om hon nu kan och så :)
Men nu ska jag gå och fixa till mitt röda fräcka hår, för att jag är söt.
det tror jag att jag har sagt sådära 98 gånger idag, men det är ju sant
Så vi hörs kanske ikväll, när jag är hos Frida.
PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0