2009

mitt internet har varit dött, det är min ursäkt

nyår blev fantastiskt tillslut






Bbörjade med att vi var hos Maja, vi åt och lite så. Mös gjorde vi med. Sedan vid elva bar det ner på stan för att träffa folk. En lyckad nyår, även fast den började med skit. Men tack flickor :)

Dagen efter åkta man då till Kalmar, för att träffa sin kusin.

 
Och där var det snöstorm som ni ser. Riktigt mysigt på vägen hem från stan i skinnjacka... ;)
Tack för den helgen Emilia. Jag hade saknat dig alldeles för mycket.

Efter detta har det bara varit chill. Nicole sov här nu i helgen, har även träffat Sandra, Alle och Stoffe lite. Riktigt längesen nu faktist, synd är väl det. Har blivit mycket tid åt Marcus och Andreas också, dom vart saknade dom med.

Eftersom att jullovet är slut på söndag och skolan börjar på måndag, så vill jag bara tacka alla för gjort lovet till ett bra sådant. (Jessica kan känna sig inräknad, även fast hon vart i Egypten det mesta av tiden.. :/ vi saknar dig!)
Tack för alla som varit där för mig, när jag som mest behövd det, tack för allt helt enkelt.

Nu ska jag ta och nannakudden ett tag tror jag. Har ni tur så återkommer jag imorgon.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0