avätet grisben, BLÄ

Jag har så jävla tradit, bara sitter här för mig själv efter en god måltid som bestod av mackor och sallad, som vanligt. Jag och mamma har bara börjat äta smalmat, eller nej. Ibland festar vi till det, fast det är fan inte ofta. Jaja, imorn är det friluftsdag, vet inte om jag pallar, så sjukanmäler mig själv, vad ska jag annars göra liksom, mammas tåg någonstans går kvart i sju, då är jag inte ens i närheten av vaken och vem i helvete pallar vandra tre mil med massa feber och skit, skulle inte tro det va! Så fikan tas med till Fridas place där det blir picknik med henne och Jessica, mysigt värre. (har ni tur får ni se sjukhetsbilder på oss med, h3h3h3)
MENBLÄ på er alla för nu måste jag nog hämta alvedon och massa bajs, för mitt huvudsprängs, min mage bubblar, min panna bränns och jag dör.
PUSSSS på tjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0