efterlängtade fredag...

   

FREDAG! Finns det mer att säga egentligen? Älskat värre.

Gick hem från skolan, hade mensvärk satan! Sov till klockan blev två då mormor kom och hämtade mig för att jag skulle städa hos henne, så trevligt så.... hahaha. Hon var inte hemma iallafall, så Andreas kom istället. Vi började med att göra våfflor och sen hjälpte han mig med att städa, ganska kul att se faktist... hihihi. När vi var klara stack vi inom koffes och köpte ben&jerry's efter mina behov, femtiofyra kronor splash åttahelvete, men jaja.
Skulle ju egentligen ut med Jessica, men så blev det inte, hade jag endå inte orkat pga värken, men det fixar sig, näsa helg är våran!!! Och jag tror du hade lika kul utan mig endå.
Så kvällen spenderades istället med en värmegrej på magen liggandes bredvid älskling i soffan undertiden som vi tittade på tv, hehehe. samantha who in my <3 ett så jäkla bra program! fredagar 22.40, check it out biatches :)
Somnade vid halv ett och vaknade redan halv tio imorse, så kan det vara ibland. hahah.

Om två timmar ska jag och mamma ner till rönne för att titta på ängelholmsrevyn, mysigt värre. Och vad som händer senare ikväll har jag ingen aning om.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0