första skoladagen.

    
Jag tror jag dör på riktigt inatt, jag är så in i helvetes jävla trött. det är svends fel, tro mig!
Började då den första dagen, med teknik i två och en halv timme och med Svend Jensen som lärare. Jag hatar verkligen dom lektionerna!
Efter den hemska tekniken så blev det idrott och så och sedan en chill tyskalektion. Sedan bild och SO. En ganska chill dag endå, om det inte hade varit för tekniken och att vi går till halv fyra.
Skolan tog ju trots allt slut sen endå och då var det brottom innan träningen, först hem, fika med mig själv, så jäääääääävla mysigt!!!! Sen till mormor för att tjäna moneymoney<3 och vidare till dansen och nu är jag helt död. Verkligen helt död!

Vid nio tiden ska jag sitta klistrad vid tv:n och titta på den nya serien lipstick jungle. Den verkar bra och så, bäst att den är det med då. Jag får väl helt enkelt hoppas på det bästa.
PUSS SÖTNOSAR


Kommentarer
Postat av: hannah

se det positivt..bara tre terminer kvar på denna skolan :)<3

2009-01-12 @ 20:21:40
Postat av: j.

öhm, tänka att vi har gott hälften.

det känns som vi har gått på nyhem 150 år :(

2009-01-13 @ 18:18:57
URL: http://typjjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0