helvetesfan är precis vad jag tycker om dig

Är du helt seriöst dum i huvudet?! Man säger inte sånt, och verkligen inte till en tjej. Du vet ingenting om hur verkligheten är och inte heller hur det känns att höra dom orden, så jävla lågt.
Jag har mått skit p.g.a dom hur jävla länge som helst, jag trodde det gått över nu, efter ett år. Men icke. Fortfarande när man går på stan så kan man se folk skratta åt en, men då kan man intala sig att det inte är till en själv, men du tryckte upp det i ansiktet på mig och det är precis det som bryter mig, krossar mig i bitar..
Och bara för att jag inte är sexfixerad som dig så betyder inte det att jag inte är kapabel till att ha det. För en sak är så jävla säker, jag är ju dock hundra gånger bättre än dig, överallt & vad det än gäller. :)
Hoppas du läser detta och verkligen fattar hur jävla trög du är, för det är precis vad du är!
TRÖG

Kommentarer
Postat av: hannah

stå på dig, denise! <3

2009-01-21 @ 22:11:00
Postat av: j.

du är så mycket bättre baby <3

2009-01-24 @ 01:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0