i know you'd like too see me..

.. with nothing but your t-shirt on lalalal
     
Skola idag, som vanligt. Var trött som ett as och somnade nästan typ hundra gånger. Hade även hemkunskapsprov som gick åt helvete. Fast simon livade upp min sorgliga dag som vanligt bara med att finnas i min närvaro, tack bästavän.
Efter skolan drog jag till Hannah och hämtade lilla Jessica (& krya på dig hannah!!!! jag saknar dig i skolan redan :() och sen kilade vi två till stan. Efter ett tag träffade vi Hampus och Simon och stack till Espressohouse och fikade, som vanligt. Fast nu är mitt kort tomt igen :( ska nog snart ladda det igen, haha-haa.
Jessica följde med mig hem och hjälpte mig att göra mat till mig och mamma och satt sedan med och verkade trevligt. Och nu till helgen blir det ekebo med Jesssyyy och Fridaa. Kanske Hannah med om vi har tur, hihi! Kommer bli sjukt kul.
Imorgon blir det att knarka boyfrienden mine hela dagen, mysigt värre! Kanske drar snabbt till Hannah med något uppfriskande om hon fortfarande är sängliggandes. Jag tror hon behöver det.
Det var allt för den här gången :D
PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0