majsfis-dag

Vaknade av att Andreas ringde och väckte mig imorse :) sen mamma och sen av Majsans sms. Vi bestämde oss för att träffas en timme senare, för att senare kila ner i stan. Väl där nere gick vi bara runt och träffade alla möjliga lärare och rektorer, dom var verkligen överallt! Det var som värsta invationen.
Liter senare bestämde vi oss för att vi ville kolla på bio, så ikväll, halv nio, sitter vi i lilla biosalongen för att titta på australia med massor av smörpopcorn och godis! Supermysigt med min pingla. Efter det, då klockan hunnit bli halv tolv, går vi hem :) hoppas det är en bra film bara.  
   
Nu kommer mamma snart hem och då ska vi mumsa i oss hamburgare och pommes, fan vad nyttig jag har blivit! hihihi. Men det är ju trots allt sista fredagen på lovet, och därmed även sista helgen. Usch vad jag inte vill tillbaka till helvetesskolan. Fast vi har tur, och började inte igår :D hahaha. synd om er som gjorde det.
Nu är det dags för mig att börja laga maten.
PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0