måndagsmorgon

Blev inte att somna om som jag sa till Louise, var inte tillräckligt trött. Jag tog istället mitt täcke och hela fadderullan med mig upp till datorn och satte mig här ett tag, har ändå inget bättre för mig, och precis som det låter, nej jag ska inte till skolan. Har mått piss enda sen vi började äta igår och gick och la mig redan vad sex, fast gick upp vid tio igen. Fast det blir nog ändå att jag somnar snart i soffan, om jag känner mig själv rätt liksom, ha-ha.
Först måste jag nog äta mackan som mamma har gjort till mig, hihihii, och sen lägger jag mig och tittar på tv. Mobilen är med hela dagen och jag skulle verkligen inte bli ledsen om ni ringde eller besökte mig, för uppmuntran behöver jag verkligen!
PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0