nattatajm

Nu är klockan tio och jag ska snart sova, men jag tänkte att jag skulle skriva lite här till mina trogna läsare först.
Gick ju som sagt och mötte Andreas, sedan hem till honom. Efter det fick vi gå hit så att jag skulle kunna byta om och sen kilade jag till espressohouse och mina flickor där det fick bli en nyttig grov scones innan träningen.
Jag har nog helt seriöst aldrig varit med om en jobbigare träning! I slutet klarade jag fan inte ens av tempot och satte mig ner istället :) fast jag är ju inte precis vad vid att träna nu... Men det ska det bli ändring på!
Men nu är jag iallafall dödstrött och jättesugen på att bara lägga mig i sängen och sova i all oändlighet, ska bli så skönt!
Imorn blir det bara skolan till tio för sen bär det av till tandläkaren och sen på eftermiddagen kommer Andreas hit.
jag älskar dig
Men nu är det sådags för mig att bäddas ner och bli vaggad till sömns.
godnatt pussgurkor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0